Let's study English

This is a blog for learning English

コロナ。Corona

風邪をひいて呼吸が苦しかったので仕事を休み、コロナの検査をしました。
I had a cold and was having trouble breathing, so I took a day off work and  tested for coronas.  


車を運転して町の病院へ行き、車に乗ったまま駐車場で検査をしました。
I drove to the hospital in town and did the test in the parking lot while still in my car.


そのまま1時間ほど病院の駐車場で待ち、電話で結果が伝えられました
I waited in the hospital parking lot for about an hour and was informed of the results by phone .


陰性でした。良かったです。
It was negative. I was happy.



会計も看護師さんが車まできて、その場でしました。
The nurse came to my car and paid the bill on the spot.


スマートフォンと車がなければ検査できない仕組みになっていました。
The system was that I could not do the test without a smart phone and a car .


全国的に同じなのでしょうか?
Is this the same nationally?